Zo kun je online bestellen


Online bestellen betekent 24 uur per dag, 7 dagen per week vanaf elke plek met internetverbinding je bestelling plaatsen. En dat maken we graag zo gemakkelijk mogelijk voor je. Daarom tref je hier de meest gestelde vragen aan omtrent online bestellen.

Heb je hulp nodig bij het bestellen en staat jouw vraag er niet bij? Mail dan naar support@kiwitz.nl. Je kunt op werkdagen ook telefonisch contact opnemen vanaf 8.00 tot 17.00 uur op +31 315 270 620

Hoe bestel ik?

Je kunt je bestelling plaatsen door alle gewenste artikelen in de winkelwagen te plaatsen. Als je vervolgens op de winkelwagen klikt zie je een overzicht van de bestelde producten, in dit scherm kun je aantallen wijzigen of artikelen verwijderen. Is jouw bestelling compleet, dan kun je klikken op de button "bestelling afronden". Op deze wijze plaatst je jouw bestelling. In het volgende scherm word je gevraagd om jouw adres gegevens in te voeren of kun je inloggen met jouw persoonlijke account (e-mailadres en wachtwoord).
Het voordeel van een account is onder meer dat je bij volgende bestellingen kunt inloggen zodat je niet telkens opnieuw jouw volledige adresgegevens hoeft in te voeren.
 

Update van je bestelling per e-mail

Zodra je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je via e-mail een orderbevestiging,  een digitale factuur en betaalgegevens. Mocht jouw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen we je direct op de hoogte.
 

Annuleren of wijzigen van je bestelling

Je kunt jouw bestelling annuleren of wijzigen door een mail te sturen naar webshop@kiwitz.nl. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in de onderwerpregel van jouw mail. Een order annuleren is altijd kosteloos zo lang deze nog niet is verzonden.
De order is reeds verzonden is en je wilt toch van de koop afzien? In dat geval zijn er twee mogelijkheden:
  • als de bestelling wordt geleverd kun je deze weigeren voor ontvangst. De transporteur zal de zending weer meenemen en naar Kiwitz terugzenden. Als het materiaal retour is in Ulft zullen wij het reeds betaalde bedrag onder aftrek van de retourkosten aan jou crediterern.
  • als de bestelling al is uitgeleverd kunt u contact met ons opnemen om het materiaal te retourneren.
 

Stappen in het bestelproces

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, krijg je per e-mail een orderbevestiging.
 

Offerte aanvragen voor zakelijke klanten

Als zakelijke klant kun je bij grotere bestellingen een offerte aanvragen. Dit kan eenvoudig via de contactpagina in de webshop, of door op werkdagen te bellen met 0315 270 620 (8.00 tot 17.00 uur).

Aan het laden
Aan het laden