Levertijd en bezorging


Voor het transport van je bestelling werken we samen met transportpartners.
Afhankelijk van de ordergrootte, het type materiaal, de gewenste levertijd en de door jou gekozen verzendopties wordt een transporteur gekozen die het best past bij jouw verzending.

Levering en bereikbaarheid rond Koningsdag


Maandag 26 en dinsdag 27 april 2021 zijn wij gesloten en niet bereikbaar.
LET OP: Bestellingen die je na vrijdag 23 april 2021, 15.00 uur plaatst, kunnen wij op zijn vroegst op donderdag 29 april 2021 leveren. Je bestelling kun je in deze periode plaatsen via info@kiwitz.nl of de webshop.

Maatregelen in verband met het Coronavirus

De verspreiding van het Coronavirus leidt nationaal en internationaal tot diverse maatregelen. Beperkingen die ook van invloed zijn op de werkwijze en prestaties die je van Kiwitz gewend bent.
 

Levertijden

Op dit moment werken onze binnendienstmedewerkers, weliswaar met aangepaste veiligheidsregels, volgens plan. Ook de productie bij onze leveranciers draait nog volop. We verwachten op dit moment geen vertragingen in onze levertijden.

Onze transportpartners hebben laten weten voorlopig geen vertragingen te verwachten. Wel hebben zij uiteraard ook maatregelen genomen om contact tussen mensen zoveel mogelijk te vermijden.

Specifieke maatregelen voor onze afhaalbalie in Ulft

  • Wij verzoeken je vooraf de bestelling door te geven zodat wij de artikelen klaar kunnen leggen
  • Houd het bezoek aan de afhaalbalie zo kort mogelijk en houd afstand tot elkaar.
  • Graag bij binnenkomst een mondkapje dragen

Vragen?

We houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en GGD. Mochten er andere relevante ontwikkelingen, aanpassingen of veranderingen zijn die van invloed zijn op onze werkwijze of prestaties, zullen wij je direct informeren.

Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem dan gerust contact met ons op. Stuur een mail naar info@kiwitz.nl of bel ons op telefoonnummer 0315 – 270 620.



Levertijden en bereikbaarheid


Meerdere bezorgopties

Onderstaande levertijden zijn gebaseerd op bestellingen die voor 15:00 uur bij ons binnen zijn en dat de producten op voorraad zijn.

 Kiwitz Next Day*Kiwitz ExpressKiwitz Full Service
Levertijdde volgende werkdagde volgende werkdag voor 12:00 uurin overleg
Bijdrage in verzendkostenelke service vorm kent zijn eigen bijdrage, voor meer informatie zie verzendkosten

Wat zijn de bezorgtijden?

Indien je kiest voor gratis verzending via "Kiwitz Next Day" is het helaas niet mogelijk een exacte tijdsindicatie te geven en zijn onze bezorgtijden op normale werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur. Wij doen er alles aan om vertraging van een bestelling te voorkomen, helaas komt dit in een enkel geval voor. De gekozen gewenste lever- of afhaaldatum is niet bindend. 

Neem bij een dag vertraging contact met ons op zodat wij de status van de bezorging kunnen nazien.

In het geval je specifieke wensen hebt met betrekking tot de levertijd, neem dan even contact met ons op; wij helpen je graag.

Moet ik aanwezig zijn bij de aflevering?

Ja, wij stellen dit zeer op prijs. Wanneer je zelf niet aanwezig kunt zijn tijdens het afleveren vragen wij je een alternatieve oplossing te vinden, bijvoorbeeld dat de zending in ontvangst wordt genomen door de buren. In dit geval kun je dit het beste direct in de algemene opmerkingen van jouw bestelling plaatsen.

Mocht je niet aanwezig kunnen zijn bij de aflevering, dan vragen wij jou om dit bij de bestelling aan te geven, middels de daarvoor bestemde checkbox en om aan te geven waar het materiaal kan worden neergezet. Vanzelfsprekend ligt het risico voor een eventuele vermissing van de geleverde goederen na aflevering bij de ontvanger.

Heb je een speciaal verzoek of wil je vooraf een en ander goed afstemmen, neem dan s.v.p. even contact met ons op om zo gezamelijk tot een passende oplossing te komen.

Levering op pallets

Afhankelijk van de grootte wordt uw bestelling geleverd op één of meerdere pallets. In het geval van levering op europallets is het mogelijk dat wij deze pallet(s) retour nemen. Als je dat wilt, dien je dit bij de bestelling kenbaar te maken en zullen bij de aflevering van de bestelling een gelijk aantal europallets door de transporteur omgeruild kunnen worden.

Retourneren van andere pallets en/of verpakkingsmaterialen is niet mogelijk.

Aan het laden
Aan het laden