Suggesties en Klachten
Kiwitz wordt al jaren hoog gewaardeerd voor de kwaliteit van de door haar geleverde producten en de geboden service rondom deze producten. We staan bekend om onze persoonlijke aanpak, nauwe verbondenheid en partnerschap met onze klanten en relaties.
Daar zijn we blij mee, want we werken hier dagelijks aan. Maar wanneer we ons kunnen verbeteren horen we dat graag van je.
Suggesties
We beseffen dat het altijd beter kan. Als je een suggestie hebt waarmee we onze klantenservice kunnen verbeteren, of een tip voor een merk of product dat je mist bij Kiwitz, dan horen wij dat graag. We zien jouw suggesties graag tegemoet via suggesties@kiwitz.nl.Klachten
Heb je een klacht over onze producten of service, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. Bij beschadiging van de verpakking, graag direct melden bij de chauffeur.Klachten over bestellingen dienen 48 uur na aflevering bij ons gemeld te worden.
Je kunt je klachten melden via onze supportafdeling:
- telefonisch via +31 315 270 620
- via het contactformulier op deze site
- via een E-mail naar klachten@kiwitz.nl.
Ben je niet tevreden over de afhandeling, dan kun je je schriftelijk wenden tot de directie.
Kiwitz BV
T.a.v. Hanneke Kiwitz
Postbus 120
7070 AC ULFT
of via e-mail: h.kiwitz@kiwitz.nl