Suggesties en Klachten


Kiwitz wordt al jaren hoog gewaardeerd voor de kwaliteit van de door haar geleverde producten en de geboden service rondom deze producten. We staan bekend om onze persoonlijke aanpak, nauwe verbondenheid en partnerschap met onze klanten en relaties.
Daar zijn we blij mee, want we werken hier dagelijks aan. Maar wanneer we ons kunnen verbeteren horen we dat graag van je.

Suggesties

We beseffen dat het altijd beter kan. Als je een suggestie hebt waarmee we onze klantenservice kunnen verbeteren, of een tip voor een merk of product dat je mist bij Kiwitz, dan horen wij dat graag. We zien jouw suggesties graag tegemoet via suggesties@kiwitz.nl.
 

Klachten

Heb je een klacht over onze producten of service, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. Bij beschadiging van de verpakking, graag direct melden bij de chauffeur.
Klachten over bestellingen dienen 48 uur na aflevering bij ons gemeld te worden.
Je kunt je klachten melden via onze supportafdeling:Je ontvangt in de regel binnen 4 uur, maar uiterlijk binnen 1 werkdag, een reactie op jouw klacht. Is jouw klacht terecht dan zullen wij deze in overleg met jou oplossen waarbij wij de mogelijkheid hebben om eventuele schade te (laten)  herstellen, nieuw materiaal te leveren of te verrekenen door middel van een creditnota.

Ben je niet tevreden over de afhandeling, dan kun je je schriftelijk wenden tot de directie.
 
Kiwitz BV
T.a.v. Hanneke Kiwitz
Postbus 120
7070 AC ULFT
 
of via e-mail: h.kiwitz@kiwitz.nl   

Aan het laden
Aan het laden